Reunió de presentació nou enfocament de FUTBOL SALA

Dia: dimarts 29 de maig de 2018

Hora: 18.00 a 18.30 h

Lloc: Sala d’actes de l’escola

Totes aquelles famílies que estigueu interessades a inscriure un fill o una filla a l’activitat de futbol mainada o futbol sala de qualsevol categoria esteu convidades a assistir a la reunió que farem el dimarts 29 de maig, a les 18 h, a l’escola.

Ens acompanyaran representants del club de futbol sala AEK Sant Cugat per presentar-nos l’acord de col·laboració que signarem entre ambdues entitats. L’objectiu d’aquest acord és promoure, impulsar, desenvolupar i gestionar el fubol sala a la mateixa escola. Es tracta de fer una escola de futbol sala sense necessitat de traslladar-nos al club, però amb la confiança que quan els equips Vedruna Sant Elies passin a juvenils (a partir de 16 anys) puguin continuar la pràctica d’aquest esport, ja federats, a l’AEK Sant Cugat.

Volem que aquesta extraescolar funcioni amb el rigor d’una escola esportiva, amb objectius diferenciats per categories, amb un pla de formació de jugadors i entrenadors que permeti la inculcació dels valors positius de l’esport, i amb una planificació d’entrenaments de tecnificació i desenvolupament de sistemes de joc, a càrrec de l’AEK Sant Cugat.

Ja s’acosta el període d’inscripció a les extraescolars, per tant, creiem que aquesta reunió pot ser del vostre interès. Si algú ha de venir acompanyat d’algun fill, es podrà quedar al pati de l’escola jugant mentre fem la reunió.